SPOILER***
Son zamanlarda okuduğum belki de en gizemli kitaptı. Her kelimenin, her cümlenin içinde gizli bir anlam fark ediliş vardı. Ölüm, kaçış, tanıma, sorgulama asıl hayatın özgürleşince güzelleşiceğini gören bir insan, aynı zamanda özgürleştiği anda ölümü karşılayan çaresiz. Ölmek için otobüs otobüs gezen o adam yaşamak için içten içe yalvardı meleğe. Ama çok geçti, ölüm her an bizimleydi.