Çoğu zaman başkalarının beğenmediğimiz tavırları, bizim beğenilmeyecek tavırlarımıza denk düştüğü için rahatsızlık duyarız. Çocuklar ve ebeveyn arasındaki eleştiriler, her iki tarafın da kendi hakkındaki tasavvurunun yansımasını diğerinde gördüğündendir.