hep çabalamaktan, oldurmaya çalışmaktan, insanları yanımda tutmaktan o kadar yoruldum ki. biri de çıkıp yorgunluğuna ortak olmaya geldim demiyor. herkese haykırmaktan, ben buradayım demekten, anlaşılmaya çalışmaktan yoruldum. pes eder miyim bilmiyorum. yirmi üç yıldır pes etmedim, ne zaman bırakırım bilmiyorum. günlerden salı ve şu an iş yerine gidiyorum. gözlerimde biriken hayal kırıklığını kime nasıl ifade edeceğim bilmiyorum. 07.46
sağlık ocağında çalışıyorum. hasta olup hastaları hasta etmemek için kendime ekstra dikkat ediyorum. çünkü hasta olmak bile lüks :) hasta olsam iznim bile yok... 04.12