Bir gün kendini hayallerini yaşarken bulucaksın. Belki yoracak bu yolculuk seni ama başarmanın verdiği keyfi sonsuza dek unutmayacaksın.
Sabret,şükret,seyret…
Vaktin sahibi var. O’nun dediği olur. Bazen güneş açar, bazen bulutlu olur. Ama siz bu anı değerlendirmek zorundasınız.Bu an size verilen bir lütuftur, imkandır.
Sadettin Ökten
Değerlendirebilmek ümidi ile :)