Bana göre Kitap gazete köşe yazısı mantığıyla yazılmış, konular çok kısa anlatılmış sık tekrarlar konuların aynı kişi kişiler ve aynı olaylar etrafında sürekli dönmesi bir müddet sonra baydı resmen. Konu seçimi siyasi, benzer konuların sürekli tekrarı bir süre sonra içerik olarak kitabın espirisinin kaybolmasına sebep oluyor.Genellikle yakın tarih olması nedeniyle bilinen konular. Araştırmacılık çok zayıf kalmış.Yazar kendinden neredeyse çok bir şey katmamış Bence "Hanefi Avcının Haliçteki simonlar" bu kitaba 5 avans verir. İçerik daha zengin, akıcı ve doyurucu olmalıydı böyle çokta olmamış. Okurken Bitsin diye resmen dua ettim.