Ayya blog

"İyi olmayan üniversiteye gideceklerine, üniversiteye gitmesinler."
Sayfa 163·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Üniversiteden çıkan her öğrenci bir yere gelecek diye bir kural yoktur. Okul birtakım şanslar verir ama şans ancak onları kullanabilirsen geçerli olur."
Sayfa 161·Kitabı okudu
"Türk halkı, eğitimi yukarı tırmanmak için bir araç olarak görüyor."
Sayfa 161·Kitabı okudu
"Çok açık ki insanların aklını ve kabiliyetini eşitleyemezsiniz, demek ki bu akla ve kabiliyete göre bir eğitim vermeniz gerekir."
Sayfa 159·Kitabı okudu
"Eğitim doğrudan doğruya elitist olmak zorundadır. Elit olmaktan korkmayın. Bu utanılacak bir şey değildir. Elitist olmayan, elitlerini iyi değerlendirmeyen bir toplum dekadansa (inhilâl) mahkûmdur."
Sayfa 159·Kitabı okudu