"Sınıflar küçük, öğretmenler çok olacak, ideali budur.
Yalnız ilköğretimde çocukların başında tek öğretmen olmalı. Anne-baba gibi, tek bir öğretmen olacak ve çocuk da tek öğretmeni tanıyıp onu model alacak. Birden fazla öğretmene ilköğretimden sonra geçilmesi gerekir ve bu çok önemlidir."