"Bu mutluluk değil de ne ? Daha önce böyle bir şey hissettim mi? Önceden burada tek başıma on beş dakika ancak oturabildim. Kitaplarım olmadan, müzik olmadan, bu ağaçların arasında... Andrey İvanıç dışında bir beyefendiyle sohbet etmekten sıkılırdım, istediğim tek şey yalnız kalmak olurdu. Oysa şimdi... Birlikte susmak bile eğlenceli!"