Ruhun yaşı olmaz derler. Oysaki yaşanan her acı ruhun yeni yaş günüdür. Ruhunun sancıdığı her gün biraz daha büyür insan. Biraz daha öğrenir kaybetmeyi. Biraz daha öğrenir başını dik tutması gerektiğini
Çünkü biliyordum ki hayatımızın her an her yerinde canımızı yakacak, sanki önümüzü göremeyeceğimiz kadar umutsuzluğa düşebileceğimiz anlarımız olacaktı.
Hani uzansanız rahatlıkla elde edebileceğiniz şeylere bile imkansız deyip duruyorsunuz ya, alın size gerçek bir imkansızlık örneği! Hiçbir şey, bir ölüden cevsp gelmesini beklemek kadar imkansız değildir.