Aşk, ayrılık, kelimelerin kağıda dökümü, şiirler, mektuplar... İçine çekti beni diyemem ama güzel... Fazla romantizm barındırıyor ve çok dramatik. En keyifli anınızda okusanız bile moraliniz bozuluyor, dayak yemiş hale geliyorsunuz. Lisenin ilk yıllarında okumuş olsaydım beğenebilirdim...