Hayat hiç bir zaman hiç kimse için günlük güneşlik değildi. Çiçek, böceklerle geçirilen laylaylom bir hayat yoktu. Bunu biliyordu. Ama yine de güzeldi. En azından kaldırması gerektiği sorumluluklar o kadar büyük değildi. Biraz dişini sıkacaktı, biraz başkalarının yapabildiği şeyleri o yapamayacaktı ve buna içerlense de hayıflanmayacaktı. Bir de çok iyi bir öğrenci olması gerekiyordu. Tüm sorumluluğu bundan ibaretti.