Evrim dediğiniz şeyin sadece insanların fiziksel değişiminden ibaret olduğunu mu sanıyorsunuz? Bazen en yakınınızdaki insanın aslında en uzağınızda olması gerektiğini düşünürsünüz. Fiziksel olarak aynıdır ama artık bambaşka bir insan olmuştur, tanıyamazsınız. Ben buna karakter evrimi diyorum.