📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Livaneli'den okuduğum 3. kitap. Kitap İstanbul Üniversitesi Halkla ilişkilerde çalışan Maya isimli kadın kahramanımızın bir gün Alman asıllı Amerikalı olan Max'i karşılaması ile hayatında meydana gelen değişiklikleri konu alıyor. Eşinden ayrılmış ve çocuğuyla yaşayan ve hayatını sürdürme dışında hiç bir amacı yok iken Max'a yardım etmeyi kendine amaç ediniyor. Ama aslında kendine yardım ediyor ve ailesinin gizli kalmış sırlarını öğreniyor. Ve böylelikle hayata bakış açısı değişiyor. Ve daha kaliteli ve daha farkındalıklı bir hayat sürmeye başlıyor. Kitap güzel evet beğendim. Ama bir Kardeşimin Hikayesi kadar beni şaşırtmadı. Ama yine de okunması gereken bir kitap diye düşünüyorum. Özellikle tarihi gerçeklere dayanan bir kitap. Bu kitapta struma'yi hiç duymadiysaniz öğrenmiş olacaksanız. İyi okumalar.
Hayalini asan kadın kitabına ikinci bir şans verdim ama yine olmadı. Yarım bıraktım demek ki olmuyorsa zorlamamak gerekiyormuş. Kitabın karamsar bir havası var. Eğer sıkıntılı bir surecteyseniz kitabın biraz daha sıkıntı vermekten başka bir işe yaramayacagini düşünüyorum. Benim şahsi fikrim bu yönde. Bunun dışında çok isyankar sözler ve küfürler içermekte. Emrah serbes'in birkaç kitabını okudum evet yeraltı diye bir edebiyat var ama bu kitap çok bunaltıcı ve karamsar bir havası var.Yine okumak isteyenlere iyi okumalar dilerim.