Livaneli'den okuduğum 3. kitap. Kitap İstanbul Üniversitesi Halkla ilişkilerde çalışan Maya isimli kadın kahramanımızın bir gün Alman asıllı Amerikalı olan Max'i karşılaması ile hayatında meydana gelen değişiklikleri konu alıyor. Eşinden ayrılmış ve çocuğuyla yaşayan ve hayatını sürdürme dışında hiç bir amacı yok iken Max'a yardım etmeyi kendine amaç ediniyor. Ama aslında kendine yardım ediyor ve ailesinin gizli kalmış sırlarını öğreniyor. Ve böylelikle hayata bakış açısı değişiyor. Ve daha kaliteli ve daha farkındalıklı bir hayat sürmeye başlıyor. Kitap güzel evet beğendim. Ama bir Kardeşimin Hikayesi kadar beni şaşırtmadı. Ama yine de okunması gereken bir kitap diye düşünüyorum. Özellikle tarihi gerçeklere dayanan bir kitap. Bu kitapta struma'yi hiç duymadiysaniz öğrenmiş olacaksanız. İyi okumalar.