"Kitaplarında hep içkiden söz ediyorsun. İçmenin iyi yazmana etkisi oluyor mu?"
"Yo, sadece öğlene kadar yatakta kalayım diye yazar olan alkolik bir adamım ben."
Hiç sıkıntı çekmemiş tiplerdi, hiçbir şey de umurlarında değildi sanki. İyi bakımlı, yaşamları güvence altında, ekmek elden su gölden, doygun gençlerdi. Hiçbirinin ömründe cezaevi görmemiş, elini sıcaktan soğuğa değdirmemiş, hatta bilet kuyruğunda bile beklememiş olduğuna kalıbımı basardım. Hepsi de süt çocuğu, hanım evladı tiplerdi.
Kimileri kahvaltı niyetine kendi bokunu yerken kimilerinin lüks içinde yaşadıklarını unutmuştum. Benim yaşadığım yer gibi bir yerde uzun süre yaşadığında unutuyor, her yeri kendi yerin gibi sanıyordun.