iremazrad

iremazrad
@azra_irem
Bu kıskançlık denilen şey, kendi kendini peydahlayan, kendi kendini doğuran bir canavardır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yansa da ruhum cehennem ateşinde, Seni yine seveceğim! Sevgim yok olur ancak Kıyamet günüyle birlikte."
''Göründükleri gibi olmalıdır insanlar, Eğer değillerse göründükleri gibi, İnsan değil, şeytandırlar.''
Kötülüklerin büsbütün egemen olduğu Namussuz bir çağ bu biliyorsun.
Şiddetle başlayan hazlar, şiddetle son bulurlar. Ölümleri olur zaferleri öpüşürken yok olan ateşle barut gibi...