Zenginlik denilen şey sonradan gelir ve gidebilir şeylerdendir.Aslında kibarlıkla zenginliği, fakirlikle adiliği fark edilmeli Kibarlık,servet gittikten gittikten sonra da kaldığı gibi bazı fakirlerde de yaratılıştan kibar bir mizaç ve tabiat bulunur .Nasıl ki bazı zenginlerden kibarlıktan eser olmaz
Eski ahşap sandalye ,sessizliğin içinde bomboş kaldı.
Onun kuşkuya yer bırakmayacak şekilde sonsuza dek ortadan kaybolduğunu anladım.Bu dünyadan son kez gitmişti.Bu çok üzücü bir şeydi.Yaşayan insanların ölümünden bile daha üzücü.