"Yarın öldüğümüz zaman birisi bize sorsa: 'Dünyada neler gördünüz?' dese herhalde verecek cevap bulamayız. Koşmaktan görmeye vaktimiz olmuyor ki..."
...
"Şu dünyayı adamakıllı görmeden, dünyanın ne olduğunu adamakıllı anlamadan buradan gidecek olduktan sonra ne diye buraya geldik sanki? Yaşadığımızın farkına varmayacak olduktan sonra ne diye yaşıyoruz?"
"Yay yaşamdır: Bütün enerji ondan gelir.
Ok bir gün yola çıkacaktır.
Hedef uzaktadır.
Yay ise daima seninle kalacaktır, ona iyi bakmayı bilmek şarttır."