Sine

"Nasıl oldu da her şeyin tanımını sûretinde arar olduk anlamıyorum. "
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kitaplarda okuduğum gibi değilse artık hiçbir şey, etrafımdakilerin yaşadıkları gibi olacaksa hiç olmasın daha iyi diye düşünüyorum. Çürümüş bir deneyim yerine, sonsuza dek taze kalacak bir aşkın umuduyla yola devam etmek daha mantıklı, daha insani geliyor bana.
Edebiyat
Başkasını, bütün başkalıklarıyla sevebilmek değil midir gönül genişliği, aşkın üstünlüğü?
Edebiyat
...insan sevince, sevdiğinin eşiğine yıkılıp susarmış. Hiçbir şey dilemeden,istemeden,tek satır söz söylemeden, "Gel..." bile demeden, öylece beklermiş gönül kapısında . Orayı kendine dergâh eder, beklermiş. Hakikat, bilmediğini bildiğin değil, bilmediğini bile bilmediğin yerde seni beklermiş.
Edebiyat