Duanın içinde umut etmek yoktur, emin olmak vardır . Umut bir ihtimaldir ne de olsa içinde şüphe vardır. Emin olmanın içindeyse güven vardır.
İkisi aynı şeyler değil...
...belki de inanmak lazım. Belki de imtihan olan sabır dedikleri budur. Diliyorum ki bir mucize olsun... Mucizeler zaten hep olurdu, yoksa tırtıllar fillerin yaşadığı bu dünyada nasıl yaşardı?