Ben kitabı sevdim aslında... Tam olarak neden bilmiyorum. Sanırım beynim uyuştu artık ara veriyorum Dark Romance hikayelere bir süre. Şu kitap sonundaki uzatmalar zorluyor beni. Yazar illa bir bitirmemek için uğraşıyor sanki. Ya da ben kitap bitsin diye çabalamaya başlıyorum. Aslan Kral'dan yola çıkılarak yazıldığını biliyorum hikayenin. Bildiğimiz kötü karakterlere mutlu son veriyor yazar. Sevmeyenlerin bir sebebi de bu belki. Sonuçta ana karakter erkeğimizin kötü olacağı belli aslında. Kızımız babasının intikamıyla yola çıkıyor amacı bir hanedanın soyunu kurutmak. Bu sebeple erkek karakterimizin abisi ile -ki kendisi kral oluyor- nişanlanıyor derken sırlar, ihanetler, tacı ele geçirme planları ve ikisi arasındaki yakınlaşmaları okurken kitap hızla akıyor aslında. Bu arada kızımızda öyle sen ne dersen o, ben her şeyi affederim kafasında bir kız değil. Bu da özellikle kitabın sevdiğim yanlarından.