"Hele gözlerini unutamıyorum, yollarda birçok kadını ona benzedikleri için beğeniyorum. Ona benziyenler, fazilet güzelliğe, bizzat kadınlığı kendisine yaklaşmış oluyorlar... Bu bir his ki, metin ve sabit, hiç değişmiyor, gün geçtikçe daha kazanıyor, bu his ki, onunla ben bütün hayatı ve kitapları daha iyi anlıyorum ve kendimi romanlardaki kahramanların çoğuna benzetiyorum ne dersin? Nadir Bey, aşk budur, değil mi? "