Oysa her şey artık kâğıtlarda yazılı. Sözleşmelerde bit kadar harflerle sırf kimseler okumasın diye uzun uzun anlatılıyor. Ne yapacağımız mikrofonlardan bütün ülkeye dikte ettiriliyor, billboard’larda ne yapmamız gerektiği var, gazeteler bunun için çıkıyor, kullanma talimatları ve yasa metinleri apaçık önümüzde.
Konuşmaya ne gerek var?
Bu dünyada hiçbir düşmanım yok, çünkü en çetin kavgaları kendi içimde yaşıyorum. Kendim varken bana zarar vermesi muhtemel bir başkasına ihtiyacım yok.