- Efendi, tekrar savaş olacak mı? dedi.
- Olmaktadır dedim. İşitmediniz mi? Mustafa Kemal isminde bir büyük adam, bir büyük kumandan, İstanbul'dan cıktı, Anadolu'ya geçti. Erzurum'da, Sivs'ta milleti başına topladı. " Hükümet, devlet görevini yapmıyor. Biz kendi kendimizi koruyacağız. Düşmana karşı koyacağız. " dedi. Şimdi, onun adamları taraf taraf Yunanlılarla, Fransızlarla dövüşüyor. Hepsi öyle kahraman kişiler ki ...