Muhteşem bir analiz ve bakış açısına sahip bir yazarla tanışmanın sevincindeyim. İlk etapta çok yalın bir dil ve belki abes gelecek bir konuyla karşılaşıp “hata mı yaptım?” sorusuyla başladığım sayfaların içine; yüzüme çarpan müthiş insan analizleri ve cümlelerle gömülmem. İnsan olmanın her detayına; aşka, savaşa, bencilliğe, ölüme, sanata, gerçekten uzaktan “uzaydan” bir bakış açısı ile bu kadar tezat olarak bu kadar güzel dokunulabilirdi. Toplumsal ve bireysel “insan” olgusuna ve oluşumuza bir yıldız ve karadeliği arketip kullanarak; duygusallığımin,maceranın ve bilimkurgunun örgüsünde sizi
sürükleyen bir roman.. Tebrikler Matt