bu gece kalbim ağrıyor.. Özlem bazen öyle vuruyor, öyle çoğalıyor ki; hiç geçmeyecek başedemeyecek sanıyorsun. Sonra sabah oluyor; geçiyor mu?
Hayır… hayat akışına düşüyor insan.., geriden sessizce de özlem düşüyor peşine. Beraber arta azala sona doğru bir şekilde gidiyorsun.. Yaşam oluyor işte adı.
Nasıl yaşıyorsan artık..