Yeni bir kitap incelemesiyle geldim.
İlk olarak kitabın baş karakteri Nazlı Aladağ İngiliz Dili ve Edebiyatı okuduğu için kitapta çok güzel alıntılar vardı. Zaten neredeyse hepsini de hesabımda paylaştım.
Kitabın ortalarına geldiğimde biraz yavaşlamıştı. Bu yüzden kitapta çok gereksiz kısım olduğunu söylemeliyim ama kitabın sonuna diyecek şey bulamıyorum.
Sonu o kadar güzeldi ki anlatamam. Kitapta olan her şey, tüm sırlar son sayfalarda ortaya çıkıyordu.
Kitabın son sayfalarına doğru hastanede karşılaştığımız kız da beni çok etkiledi.
Aslında kitabı ne kadar sevsem de genelde Nazlı'nın davranışlarına sinir oluyordum. Ama bu ,kitabın sonunda ortaya çıkan şeylerle uçup gitti.
Kitap sadece duygusal, romantizm kitabı değildi. Aslında kitapta Nazlı'nın kendiyle olan savaşını da okuyorduk.
Son sayfaları okumak çok güzeldi. Alıp okumanız gereken, çok güzel bir kitaptı.