Şimdi kış. Ölü gibiyim.Ama yine bahar gelecek, biliyorum
İçim içime sığmıyor Çünkü hem sen geldin, hem bahar geldi...
1000Kitap
Reklam
Hikayeler biterdi ya, bazen bir derenin iki tepelik arasında bayır aşağı akıvermesi gibi sessizce gidiverirlerdi, bazen de iç organların sökülür gibi büyük sancılarla koparlardı senden.
Alıntı
Lise yıllarındaki kendime söylemeliydim bunu :)
Bir yarayı iyileştiren, her şeyden önce orada bir yara olduğunu kabullenmekti.
Alıntı
Hayat beni böyle köşeye sıkıştırmayı, gözümün içine baka baka çelme takmayı severdi.
Alıntı
Ama iyi tanıyorduk birbirimizi eskiden.
Alıntı
Reklam
Reklam