Biz insanlar,canımız acıdığı için medenileşmiştik.İkisini de yaparken utandığımız için icat etmiştik yasaları,evlilikleri.Aslında yaratıcının hayalinde yoktu medeni dünya.Biz istemiştik suların durulmasını.Kanın durmasını.Başımız ağrımaya başladığı için kadınların orgazm çığlıklarını duymaktan,yavaşlatmak için tecavüzleri,inşa etmiştik hapishaneleri.Biraz televizyon seyretmek yeter.Birkaç saat.Fazla değil!.. Zor değil,insanın dünyanın sonu olduğunu anlamak!
Madem doğdun,yaşayacaksın!Ne kadar acı çeksen de,ne kadar kendinden nefret etsen de,nefes almaya,uyanmaya devam edeceksin.Çünkü insansın.Doğal değilsin.Doğanın üstündesin.Dünyanın Tanrısı sensin!..