Deniz Demir

Deniz Demir
@bahard2
Söylediğimiz her yalanla gerçeğe borçlanırız.Er ya da geç o borç ödenir.
Yarın,bugünü yaşanılabilir hale getiriyordu.
Reklam
Hayat=zevk-acı.Sonuç pozitifse yaşamışsındır hayatı.Negatifse ölmüşsündür doğduğun gün.
Beni yüzüstü gömün.Çünkü yeterince gördüm!
Her gece,herkes bütün acılarını hatırlayacak gözlerini kapattığında.Böyle olmasa,binlerce çeşidi olur muydu uyku ilaçlarının?
En kötü kabus bile iyidir hayatın kendisinden.
Reklam