Kuşkusuz çoğu kez ben de kelimlerimle seni incitmişimdir, ama sonradan bilirdim, canımı yakardı, ama kendine hâkim olamazdım, dilimi tutamazdım ve daha ağzımdan çıkarken pişman olurdum. Oysaki sen, sözlerinle döverdin, kimseye acımazdın, ne sözünü söylerken ne de sonrasında, insan senin karşında tamamen savunmasız olurdu.