Güzel kitaptı. Özellikle üçüncü bölümde yer alan hikayeleri daha çok beğendim. Çiçek ve suyun hikayesi :) yaşlı amca ve teyzenin hikayesi :)
Yazarın yapmış olduğu seminerlere kitabında da yer vermiş olması ayrı güzeldi . Herkesin okuması gerektiğini düşünüyorum bu kitabı