"İnsanların yüzüne iyi bakın, Acısı çok olanın gülüşü çok güzel olur." Dostoyevski
Şehriyar demişken.. kesinlikle bir bakın derim 🍀 youtu.be/n3gmQ0sYBQ0?si=...
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Bakın şimdi, kitap okumayı seviyorum tamam mı ama nedense burda uzun yazılara denk gelince hiç okuyasım yok.
çiçeğime bakın🙂‍↔️
BAZILARI HAYATINA ALDIĞI KİŞİYİ MUTSUZ, KAYGILI, ÖFKELi, DEPRESİF BİRİSİNE; BAZILARIDA MUTLU, HUZURLU, GÖZLERİ GÜLEN BİRİSİNE DÖNÜŞTÜRÜR. OYÜZDEN İLİŞKİNİZİN SAĞLIKLI OLUP OLMADIĞINI MERAK EDİYORSANIZ "DÖNÜŞTÜĞÜNÜZ" KİŞİYE BAKIN.
1000Kitap
Kısa bir süre buralarda yokum, kendinize cici bakın...
Her gün bu kadar güzel mi bu deniz? Böyle mi görünür gökyüzü her zaman? Her zaman güzel mi bu kadar, Bu eşya, bu pencere? Değil, Vallahi değil; Bir iş var bu işin içinde. Orhan Veli Kanık