Normal sartlarda ne hissedecegimizi biz belirlemeyiz. Yukledigimiz bilgilerin sonucu olarak buna zihnimiz karar verir. Bazi seyleri komik bulur, bazi seyleri keyifli, bazi seyleri aci verici.. Bunlarin hepsi, zihnimizin icinden gectigi bilgilerle belirlenir. Karar mercinin gercekten biz olabilmemiz icin; zihni kontrol ediyor, yasadigimiz deneyimleri kendi suzgecimizden gecirerek sonuc cikariyor olmamiz gerekir. Ornegin birisi sana kufrettiginde, zihin otomotik olarak korku, ofke gibi duygulari ortaya cikarir; sana sormaz ofkelenmek istiyor musun ya da korkuyor musun diye.. sana ne yapacagini soyler ve sen oyle davranmaya baslarsin
Elimde olan her seyi yurudugum yola verdim. Birazini bile kendime saklamadim. Biraz bile, yoldan daha az kendim olmadim. Ve yasam, uzerime yagmur bulutlarindan dusen sayisiz damlalar kadar mutluluk ve lutuf yagdirdi.