balahenk

balahenk
@balahenk
Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaptaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.
Matematik Öğretmeni
Yüksek Lisans
12 Ağustos
214 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
-Niçin uyuyorsun? -Vaktin nasıl geçtiğini bilmemek için.
İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ey aşkın meşru ve temiz mutluluğu! Demek seni de satın almak gerek.
İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Ah mutluluk! Mutluluk! Sen ne kadar zayıf, ne kadar cılız bir şeysin!
İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Ah sevgilim, ne kadar çocuklaştık!
İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Seni görür görmez iyi bir insan oluyorum, bir şeyler yapmak istiyorum. Sensiz sıkılıyorum, tembelleşiyorum. Sırtüstü yatıp hayale dalmak istiyorum. Sen beni... beni sevmekten utanma...
İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat