balahenk

balahenk
@balahenk
Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım. Ve kitaptaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.
Matematik Öğretmeni
Yüksek Lisans
12 Ağustos
214 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Kim demiş hayat zevk ve mutluluktur. Ne saçma düşünce! Hayat hayattır, bir ödevdir, ödev dediğin de çetin bir iştir.
İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bastığımız yeri yoklayarak yürümeliyiz; bazı şeylerden gözlerimizi çevirmeliyiz, mutluluk hülyalarına kapılmamalıyız, mutluluk elimizden kaçarsa isyan etmemeliyiz; hayat budur işte...
İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsan en derin zekânın bile içinden çıkamayacağı bir çelişmeler karanlığına düşer. Bir gün bir şeyi istersin, ertesi gün tutkuyla, ölesiye ona bağlanırsın, daha ertesi gün onu istediğinden utanırsın, arzun yerine geldiği için hayata lanet edersin. İşte insan hayatta kendi isteğinin peşinden serbestçe giderse böyle olur.
İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsanın kendi dilediği gibi değil, Tanrının emrettiği gibi yaşaması doğru bir yol ama...
İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
Siz hep işin alayındasınız, bense neler çekiyorum.
İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat