“Onu özlüyor musun?”
“Yalnızken, bazen, evet. Ama yaşamıma engel olmuyor, beni üzmüyor. Bazen onu düşünmeden haftalar geçiyor. Bazen ona bir şeyler anlatmak istiyorum ama öteliyorum, hatta kendime ötelemenin bana zevk verdiğini bile söylüyorum, belki de hiçbir zaman konuşmayacak olmamıza rağmen. Bana her şeyi o öğretti. Babam yatakta tabular olmayacağını söylemişti, sevgilim ise onlardan kurtulmamı sağladı. İlk onunla oldum.”
“… Kader ileriye doğru, geriye doğru, çapraz, yanlamasına işliyor; amaçlarını bizim basit önce ve sonra ayrımımıza nasıl uyarladığımızı zerre umursamıyor.”