gyu

gyu
@bamgyu
quarter life crisis .𖥔 ݁ ˖ִ ࣪⚝₊ ⊹˚
Her yıldızın kaderi acı bir patlamadır.
Gece gökyüzünde sana seslendiğimde, asla cevap vermeyen siyah sessizlikten korkuyorum. youtu.be/eedsx-h8bAA?fea...
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anemoia.
"...Büyüdüğünüzde erişilmesi mümkün olmayan bir şiddetle bir şeylere özlem duyarsınız, zamanın önünüzde uzadıkça uzadığını ve ne yaparsanız yapın, sonsuza dek böyle devam edebileceğini hissedersiniz."
Can yayınları
Alıntı
Okuduğum en güzel denemelerden..
9/10
Kitap kısaca özetlemek gerekirse İspanya iç savaşına katılan Orwell'ın Aragón cephesinde ve Katalonyanın başkenti olarak sayılan Barcelona'daki yaşadıklarını anlatıyor. Kitap ayrıca Orwell'ın barışçı ve devrimci kişiliğini de bizlere çok iyi yansıtmış. Deneme diye geçse dahi orda sanki kitabı siz yaşıyormuşcasına hissediyorsunuz. Eğer İspanya tarihine ve Katalonya bölgesinde geçen olaylara meraklıysanız çok ama çok hoşunuza gidecek bir kitap olacaktır. Ben gerçekten bayıldım. George Orwell'ın en sevdiğim yazar olmasından kaynaklı mı bilmiyorum hehe. Kitaplarla kalın!
Duygu/Düşünce
Selam Olsun Katalonya’yaGeorge Orwell · Can Yayınları · 20211,906 okunma
Ne diyeceğimi bilemedim...
"Gittiğim yer Mısır değil," dedi Kırlangıç. "Ölümün evine gidiyorum. Ölüm, Uyku'nun kardeşidir, öyle değil mi?"
Sayfa 12 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
Alıntı