Umut

Umut
@bandito
Amatör okur/yazar
"Beni öper misin?" "Burada mı? Sokağın ortasında mı?" "Neden olmasın?" "Herkes görecek." "İstiyorum görmelerini."
Sayfa 480 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu
Alıntı