Uzun zaman öncesinde almak istediğim kitabımı sonunda aldım ve bitirdim. Açıkçası fantastik okumayalı uzun bir zaman olmuştu, kitabın ilk 50-60 sayfasını okurken aklımdan: "Fantastik benim tarzım değilmiş ya." diye de geçirmedim değil, ama okumaya devam ettikçe kendimi filmin içinde gibi hissettim. Zaman zaman gerildim, zaman zaman üzüldüm, bazen de ağzım açık kaldı. Eğer fantastik ve bilim kurgu seviyorsanız bu kitaba şans vermelisiniz, içinde romantiklik olsa bile bence konunun önüne geçmiyor. Aksine bence karakterleri daha iyi anlıyorsunuz. Sadece şunu söyleyebilirim ki kitabın sonunu okuduğum zaman "Nasıl ya..." oldum ama devamı olduğu için içim rahat.
Yaş sınırı olarak 13+ olduğunu düşünüyor, ikinci kitaba en kısa sürede başlamayı hedefliyorum...