"Aşk, en bilge Felsefe'den daha bilge, en güçlü Güç'ten daha güçlüdür. Alev rengidir kanatları, Alev rengidir bedeni. Dudakları bal kadar tatlı, nefesi tütsü gibidir."
Sonunda bitirdiğim bu güzel kitabın incelemesini yazabiliyorum... Öncelikle eğer akıcı bir olay döngüsünün olduğu, hareketli bir şeyler okumak istiyorsanız bu kitap pek de uygun değil. Gününüzü kafa dağıtıp düşüncelerin içinde geçirmek istiyorsanız tam size göre. Bir yandan kitaptaki narin karakterlerin hayatlarını ve düşüncelerini okurken diğer yandan da Kore yaşantısı hakkında bilgi sahibi olabiliyorsunuz. Zaman zaman sıkılsam bile kitabı elimden bırakamadım. Eğer siz de aklınızdaki girdabın içinden çıkmaya çalışıyorsanız bu kitapta kendinizden bir parça bulacaksınııız...