Aklımda o gün bir şey yapmam gerektiği düşüncesi vardı ama ne olduğunu bulup çıkaramıyordum. Yine de durup durup aklımı kurcalıyordu bu soru. Sanki önemli bir şey yapmayı planlamış da sonra unutmuşum gibi...
Zaten insanın kaderini bilmesinden daha korkunç ne olabilir? Herkes öleceği günü saati bilseydi, geriye sayım ne kadar zor olurdu, düşünsenize. Geçen her dakikayı bir tabut çivisi gibi algılamaz mıydık?