Ömrüm bir oduna benziyor, ocaktan düşen bir oduna: öteki odunların ateşinde kavrulmuş, kömürleşmiş, ama ne yanmış, ne olduğu gibi kalmış bir oduna benziyor. Fakat diğerlerinin dumanından, soluğundan boğulmuş.
İyi ki okudum.
Öğrenci olmanın yükü herkes için eşit değil bence. Hatta derslerde başarılı olmak daha fazla baskı daha fazla yük demek. Bazen kendi isteklerinden, hayallerinden vazgeçmek zorunda bırakılmak çok ağır. O hayalleri gerçekleştirecek inanç ve yeteneğin içinizde olduğunu bilerek terk etmeye zorlanmak daha da ağır. Peki ya bu yükleri çocuklarının sırtına kendilerinin yüklediklerinin farkında olmayan anne babalar ne kadar ağır? Ölü Ozanlar Derneği