“Okullar ilk kurulduğunda imparator hazretleri her yıl eğitime bütçe ayırırdı fakat eğitim gören öğrenciler sık sık imparator hazretlerine karşı çıkardı. Kendisine sorun çıkarsınlar diye para mı harcayacaktı? Şimdi imparator hazretleri bir kuruş bile harcamıyor ama her yıl üniversitelerden çok sayıda öğrenci mezun oluyor ve bu mezunlar imparator hazretleri ile çok iyi geçiniyorlar.”