“Yazar ile okur arasında gayriresmi bir anlaşma vardır. Birileri kitapçılara gidip de bin bir güçlükle kazandıkları paraları (enerjiyi) sizin kitabınız için harcıyorsa, o insanları eğlendirmek ve çok daha fazlasını, verebileceğiniz her şeyi vermek boynunuz borcudur. Benim de en başından beri niyetim buydu.” Frank Herbert