Büşü

Büşü
@barberry
Küçük bir kız çocuğu
Sevmek ve beklemek aynı şey değildir, Herkes sever ama herkes bekleyemez. Fyodor Dostoyevski
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Şu kalabalığın içine gözlerim kapalı olarak karışsam bir kuvvet beni muhakkak hiç şaşırtmadan doğru ona götürecektir."
"Onlar sevmeyi yan yana olmak sanıyor."
Seni seviyorum demedi ama Şöyle bitirdi mektubunu; "Kanadından öpüyorum, kalbimin kuşu"
"Aslında insanı en çok acıtan şey hayal kırıkları değil, yaşanması mümkünken yaşayamadığı mutluluklardır." Fyodor Dostoyevski