"Senden sonra 23 şehir gezdim.
3 kilo aldım.
Saçlarımı 6 kez boyadım.
Dünya bilmem kaç dönümünü tamamladı.
Darbe oldu, ihtilal oldu.
Barış gelmedi, savaş bitmedi.
Seni özledim.
Gittiğim her yerde senden bir nefes bıraktım.
Belki yürürsün aynı sokakta.
Ayak izime denk düşer ayak izin.
Belki saçına değer nefesim.
Belki sen de bir gün beni özlersin diye,
Seni uzakta bıraktım.
Seni uğurladım, sana kavuştum, seni terk
ettim.
Bilmem kaç kilometre yol gittim.
Evren kaydı.
Sen göğüs kafesimden milim kaymadın.."
Mum ışığında hayal kurardık, yıldızları bölüştürüp sayardık ama sen en büyüklerini kendine ayırırdın. Söğüt dalında salıncak kurup hayalden mutlu olurduk. Geldi zaman gitti vakit, terk ettim devriminde düşlerimi; bırakıp gittim öylece. Ne zaman boynuma geçirildi ipten ince ömrüm, hatırladım seni. Ölmek mesele değil de hayallerimiz öyle yarım kaldı. Bizimki bir cinayet saatinin uyuşmazlığıydı. Neek