Şu ana kadar olaya hiçbir zaman spiritüel bakmadım ama görülüyor ki bir çok felsefenin de söylediği gibi bütün evrenin birbirine bağlı parçalarıyız. Ama şu şüphe götürmüyor: en çok bağlı olan da anne ve çocuklar.
"Atatürk öldü. Barış kubbesinin Doğu sütunu yıkıldı. Artık evrende barışı kimse garanti edemez. Nitekim Avrupa devlet adamları, O'nun 1930'da yaptığı uyarı ve tavsiyeleri dinlememiş ve dünyayı 1939 yılında ikinci büyük felaketin içine sürüklemişlerdir."