zaman geçiyor ve ben eriyorum, zamanın geçtiğini iliklerime kadar hissediyorum, sanırım zamanımızın gerçekten büyüdükçe daha da bi önemli olduğunu anlıyorum. İnsanın değişmesi için senelere ihtiyacı yok bence, 1 hafta da değişir, 1 yılda da, 1 gün de de. Sadece değişimi isteyin gerisi geliyor...