Şarkı dinlerken kendimi başka bir boyutta buluyorum. Nice kelimeleri bir araya getirip hoş bir sohbet eşliğinde kendilerini el ele tutuşmalarını istiyorum. En güzel kelimeler birbiri ile birbirlerini sıkı sıkı tutuyorlar. Sayısız kere söylenmek için, hatırlanmak için, unutulmamak için. Şuan bunları yazarken dahi, nice kelimeleri aklımda, kalbimde, ruhumda birleştiriyorum. Kimisi üzgün, kimisi mutlu, kimisi kırgın, kimisi hasretli, kimisi acılı, kimisi umutlu, kimisi heyecanlı, kimisi kıpır kıpır..
Biliyorum ki bir gün bu kelimeler, onu en iyi hissedene gidecek..
Biliyorum ki bir gün bu kelimeler, onu en iyi sevene gidecek..
Ve biliyorum ki bir gün bu kelimeler, onları en iyi şekilde söyleyenin dudakları arasından çıkıp, nice sayısız ruha dokunacak..
Bir gün öldüğümde dahi, hatta ölmeden de yazıyor olmaktan büyük gurur, onur, ve minnet duyacağım...